Nissan
Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije
Ovaj članak je o multinacionalnog proizvođača automobila. Za druga značenja, pogledajte Nissan (razdvojba) .
Nissan globalno sjedište u Yokohami, Japan
| |
Izvorni naziv
| 日 産 自動 車 株式会社 |
---|---|
Romaniziranoime
| Nissan Jidōsha Kabushiki-gaisha |
Javnost | |
Trguje kao | TYO : 7201 OTC Pink : NSANY |
Industrija | Automobili Financijske usluge |
Osnovan | 26. prosinac 1933 |
Osnivač | Masujiro Hashimoto Kenjiro Den Rokuro Aoyama Meitaro Takeuchi Yoshisuke Aikawa William R. Gorham |
Glavno sjedište | Nishi-ku, Yokohama , Japan(službeno registrirani uKanagawa-ku, Yokohama ,Kanagawa prefekturi ) |
Područje je služio
| Širom svijeta |
Ključni ljudi
| Carlos Ghosn ( predsjednik ,predsjednik i CEO ) [ 1 ] Toshiyuki Shiga(potpredsjednik) [ 1 ] [ 2 ] Hiroto Saikawa (EVP) [ 3 ] Philippe Klein (EVP) [ 4 ] [ 5 ] Trevor Mann (EVP) [ 3 ] |
Proizvodi | Automobili, luksuzna vozila ,komercijalna vozila ,vanbrodski motori ,viljuškare |
Proizvodnja izlaz
| |
Prihod | |
Dobit | |
Ukupna imovina | |
Ukupni kapital | |
Vlasnik | Renault (43,4%) |
Broj zaposlenih
| 160530 (konsolidirana, lipanj 2013.) [ 9 ] |
Podjele | Nissan Infiniti NISMODatsun |
Podružnice | |
Website | www |
Nissan Motor Company Ltd ( japanski : 日産自動車株式会社 Hepburn : Nissan Jidōsha Kabushiki-gaisha ? ) , obično skraćeno na Nissan ( / n ja s ɑː n / ili UK / n ɪ s æ n / , japanski: [nisːaɴ] ), je japanski multinacionalni proizvođača automobila sa sjedištem u Nishi-ku, Yokohama , Japan.
Od 1999. godine, Nissan je dio Alijanse Renault-Nissan , partnerstvo između Nissana i Francuzi proizvođača automobilaRenaulta . Od 2013. godine, Renault ima 43,4% glasova udjela u Nissanu, dok Nissan posjeduje 15% bez prava glasa udjela u Renault. Carlos Ghosn služi kao predsjednik Uprave obje tvrtke.
Nissan je šesti po veličini proizvođač automobila u svijetu, iza Toyote , General Motors , Volkswagen Group , Hyundai Motor Group , a Ford 2013. godine. [ 10 ] Sve zajedno, Renault-Nissan će biti svjetski četvrti po veličini proizvođač automobila. Nissan je vodeća japanska marka u Kini, Rusiji i Meksiku. [ 11 ]
Sadržaj
[ sakrij ]- 1 Povijest
- 1.1 Počeci Datsun imenom od 1914.
- 1.2 Nissan ime prvi put korišten u 1930
- 1.3 Nissan Motor osnovana 1934. godine
- 1.4 Nissanov rano American veze
- 1.5 Odnosi Austin Motor Company (1937-1960s)
- 1.6 100 dana Strike 1953. godine
- 1.7 Spajanje s Prince Motor Company
- 1,8 Miss Fairlady
- 1.9 Vanjska ekspanzija
- 1.10 Odnosi s drugim automobilskih tvrtki
- 1.11 Savez s Renaultom
- 1.12 Ostali savezi i zajedničke pothvate
- 2. Vodstvo
- 3. Branding i korporativni identitet
- 4 Proizvodi
- 5 Globalni prodajne brojke
- 6 proizvodnih lokacija
- 7 Vidi također
- 8 Bilješke i reference
- 9 Bibliografija
- 10 Vanjske poveznice
Povijest [ uredi ]
Počeci Datsun imenom od 1914. [ uredi ]
Masujiro Hashimoto osnovali Kwaishinsha automobilu djela u 1911. U 1914, tvrtka je proizvela svoj prvi automobil, nazvan DAT.
- Kenjiro D hr ( 田健次郎 Den Kenjiro ? )
- Rokuro Oyama ( 青山禄郎Aoyama Rokurō ? )
- Meitaro T akeuchi ( 竹内明太郎 Takeuchi Meitarō ? )
To je preimenovana u Kwaishinsha automobil Co., Ltd. 1918., a ponovno DAT Jidosha & Co., Ltd. (DAT automobil Co.) 1925. DAT motori izgrađena kamiona pored DAT i Datsun osobnih automobila. Velika većina njezine proizvodnje bili kamioni, zbog gotovo nepostojeći potrošačkom tržištu za osobna vozila u to vrijeme. Počevši od 1918. godine, prvi DAT kamioni su proizvedeni u vojnom tržištu. U isto vrijeme, Jitsuyo Jidosha Co, Ltd proizvesti male kamione pomoću dijelova i materijala koji se uvozi iz SAD-a. [ 12 ]
Godine 1926. su tokijskog DAT Motors spojio s Osaka zasnovanog Jitsuyo Jidosha Co, Ltd ( 実用自動車製造株式会社 Jitsuyō Jidōsha Seizō Kabushiki-Gaisha ? ) zvani Jitsuyo Jidosha Seizo (osnovana 1919. godine kao jedan Kubotapodružnica) postati DAT Jidosha Seizo Co, Ltd Automobile Manufacturing Co., Ltd ( ダット自動車製造株式会社 DAT Jidōsha Seizō Kabushiki-Gaisha ? ) u Osaki do 1932. od 1923. do 1925. godine, tvrtka je proizvela svjetlo automobila i kamiona pod nazivom Lila . [ 13 ]
Godine 1931., DAT izašao s novom manji auto , prvi "Datson", što znači "Sin DAT". Kasnije u 1933, nakon Nissan preuzeo kontrolu nad DAT Motorsa, posljednji slog Datson je promijenjen u "sunce", jer "sin" također znači "gubitak" (損) na japanskom, otuda i ime " Datsun " ( ダットサン Dattosan ? ) . [ 14 ]
Godine 1933., tvrtka je Nipponized se Jidosha-Seizo Co., Ltd. ( 自動車製造株式会社 Jidōsha Seizō Kabushiki-Gaisha ?"Automobile Manufacturing Co., Ltd.") te je preselio u Yokohami .
Nissan ime prvi put korišten u 1930. [ uredi ]
Godine 1928., Yoshisuke Aikawa osnovao holding Nihon Sangyo (Japan industrije ili Nihon Industries). Naziv "Nissan" nastao tijekom 1930-ih kao kratica [ 15 ] koristi na tokijskoj burzi za Nihon Sangyo. Ova tvrtka je poznata Nissan " Zaibatsu "koji je uključivao Tobata lijevanje i Hitachi . U ovom trenutku Nissan kontrolira ljevaonica i auto dijelova tvrtke, ali Aikawa nije unio Automobile Manufacturing do 1933. [ 16 ]
Zaibatsu vremenom rastao uključiti 74 tvrtki, te je postao četvrti po veličini u Japanu tijekom Drugog svjetskog rata . [ 17 ]
Godine 1931., DAT Jidosha Seizo postao povezan s Tobata Casting , i spojila se Tobata baca 1933. Kao Tobata Casting je Nissan tvrtka, to je bio početak Nissanovoj automobilske proizvodnje. [ 18 ]
Nissan Motor osnovana 1934. [ uredi ]
Godine 1934., Aikawa odvojena proširenog automobilskih dijelova podjelu Tobata lijevanje i ugraditi ga kao novu podružnicu, koja je nazvana Nissan Motors ( 日産自動車 Nissan Jidōsha ? ) . Dioničari nove tvrtke ipak nisu bili oduševljeni izgledima automobila u Japanu, pa Aikawa kupio sve Tobata lijevanje dioničara (pomoću kapital od Nihon Industries) u lipnju 1934. U ovom trenutku, Nissan Motor učinkovito postala vlasništvo Nihon Sangyo i Hitachi . [ 19 ]
U 1935, izgradnja njegovog Yokohama postrojenja dovršena. 44 Datsuns su poslani na Aziji, Srednjoj i Južnoj Americi.Godine 1935., prvi automobil proizveden od cjelovitog montažnog sustava sišao liniju na Yokohama postrojenja. [ 12 ] Nissan izgrađen kamiona, zrakoplova i motora za japanske vojske. U 1937, tvrtka je glavna biljka je premještena na okupiranom Mandžuriji, a zove Mandžuriji Heavy Industries Razvijanje Co [ 20 ]
Godine 1940., prvi obaranje setove su poslani na Dowa Jidosha Kogyo (Dowa Automobile) , jedan od MHID tvrtki, za montažu. [ 12 ] Godine 1944., sjedište je preselio u Nihonbashi, Tokiju, a naziv tvrtke promijenjen u Nissan Heavy Industries, Ltd., koja tvrtka je zadržao do 1949. [ 12 ]
Nissanov rano American veze [ uredi ]
DAT je naslijedio Kubota je glavni dizajner, američki inženjer William R. Gorham . To, zajedno s Aikawa je 1.908 posjeta Detroitu, bio je u velikoj mjeri utjecati na Nissanov budućnost. [ 12 ] [ 21 ] Iako je uvijek bio Aikawa namjeru da koristi najsuvremeniju auto odluka tehnologiju iz Amerike, to je Gorham koji provodi plan. Većina strojeva i procesa potječe iz Sjedinjenih Američkih Država. Kad Nissan počeo okupljati veće vozila pod "Nissan" brand u 1937, puno od dizajna planova i biljnih objekata su dobili od Graham-Paige tvrtke. Nissan je također imao Graham licencu pod kojima su napravili osobnih vozila, autobusa i kamiona. [ 21 ]
U David Halberstam je 1.986 knjiga obračuna , Halberstam navodi "Što se tiče tehnologije, Gorham je osnivač Nissan Motor Company", te da "mladi Nissan inženjeri koji nikada nije upoznao ga je govorio o njemu kao bogu i mogao detaljno opisati godine koje je proveo u društvu i njegovi brojni izumi. " [ 22 ]
Odnosi Austin Motor Company (1937-1960s) [ uredi ]
Od 1934. Datsun počeli graditi Austin Sevens pod licencom. Ova operacija postala najveći uspjeh Austin je inozemstvo licenciranje svojih sedam i označio početak Datsun međunarodnog uspjeha. [ 23 ]
Godine 1952., Nissan je sklopio ugovor s Austinu, [ 24 ] [ 25 ] za Nissan okupiti 2.000 Austins od uvoznih djelomično sastavlja setovima i prodavati ih u Japanu pod Austin zaštitni znak. Sporazum je pozvao na Nissan napraviti sve Austin dijelove na lokalnoj razini u tri godine, cilj Nissan upoznao. Nissan proizvela i prodali Austins sedam godina. Sporazum je također dao Nissan prava na korištenje Austin patenata, koji se Nissan koristi u razvoju vlastite motore za Datsun liniju automobila. Godine 1953., britanski izgrađen Austins su skupi i prodali, ali 1955. godine su Austin A50 - potpuno izgradio Nissan i sadrži nova 1489 ccm motor-je na tržištu u Japanu. Nissan proizvela 20.855 Austins 1953-1959. [ 26 ]
Nissan iskoristio Austinu patenata za daljnji razvoj vlastite moderne motor dizajna mimo onoga što je Austin A- i B-obiteljske dizajna ponudio. Vrhunac je Austin-izvedeni motora je novi dizajn serije motora 1966. U 1967, Nissan je predstavio svoj novi vrlo napredna četiri cilindra bregasta osovina (OHC) Nissan L motor , koji je uz sličan Mercedes-Benz OHC dizajna bio potpuno Novi motor dizajniran od strane Nissana. Ovaj motor pokretao novi Datsun 510 , koji je stekao poštovanje Nissan u svijetu limuzina tržištu. Zatim, u 1969 Nissan predstavio Datsun 240Z sportski automobil koji koristi varijaciju šest cilindara u L serije motora. 240Z bio neposredni osjećaj i podiže Nissan svjetske klase status u automobilskoj tržištu. [ 27 ]
100 Dan Strike 1953. godine [ uredi ]
Tijekom Korejskog rata , Nissan je glavni proizvođač vozila za američke vojske. [ 28 ] Nakon što je završio Korejski rat, značajne razine anti-komunističkog sentimenta postojala u Japanu. Sindikat koji organiziraju Nissanov radne snage je jak i militantni. [ 28 ] [ 29 ] Nissan je u financijskim teškoćama, a kada je došao pregovori o plaćama, tvrtka je teško liniju. Radnici su isključeni iz, a nekoliko stotina je otkaz. Japanska vlada i američki okupacijske snage uhitila nekoliko sindikalnih vođa. [ 28 ]Sindikat ponestalo štrajk sredstava, te je poražen. Novi sindikat je osnovan, [ 30 ] s Shioji Ichiro jedan od njezinih vođa. Ichiro je studirao na Sveučilištu Harvard na američke državne stipendije. On napredne ideje za trgovinu smanjenja plaća protiv štednje 2.000 radnih mjesta. [ 31 ] Ichiro ideja bila dio novog ugovora sindikalne [ 31 ] koji prioritetima produktivnost. Između 1955 i 1973, Nissan "brzo proširio na temelju tehničkih napredaka podržava - i često sugerirao - od sindikata." Ichiro postao predsjednik Konfederacije Japana automobila radničkih sindikata i "najutjecajnijih figura u desnom krilu japanskog radnički pokret." [ 28 ]
Spajanje s Prince Motor Company [ uredi ]
Godine 1966., Nissan spojio s Prince Motor Company , donoseći više upmarket automobila, uključujući Skyline i Gloria , u svom izboru. Princ ime koncu je napušten, a uzastopna nebo i Glorias nosio ime Nissan. "Princ" je korišten u japanskom Nissan trgovina " Nissan Princ Shop "do 1999. godine, kada je" Nissan Red Stage "zamijenio ga. Nissan Red Stage sama je zamijenjen od 2007. Skyline živi kao G Series of Infiniti .
Miss Fairlady [ uredi ]
Za veliko obnovljeni ulaganja tijekom 1964 Ljetnih olimpijskih igara , Nissan utemeljio galeriju na drugom i trećem katu u San-ai zgrade, koji se nalazi u Ginza u Tokiju . Kako bi privukli posjetitelje, Nissan počeli koristiti lijepih žena Izložba polaznika, gdje Nissan održati natjecanje za izbor pet kandidata kao prvi razred Nissan Miss Fairladys, po uzoru na "Datsun demonstranata" iz 1930. koji je uveo automobila. Naziv Fairlady se koristi kao link na popularnom Broadway predstavi ere. Miss Fairladys postali marketingu Datsun Fair Lady 1500. [ 32 ] [ 33 ] [ 34 ]
U travnju 2008. godine, više od 14 Miss Fairlady kandidati su dodani, za ukupno 45 Nissan Miss Fairlady natjecanja (22. u Ginza, 8 u Sapporu, 7 u Nagoyi, 7 u Fukuoka). [ 35 ]
U travnju 2012. godine još 7 Miss Fairlady kandidati su dodani, za ukupno 48 Nissan Miss Fairlady natjecanja (26 u Ginza, 8 u Sapporu, 7 u Nagoyi, 7 u Fukuoka).[ 36 ]
U travnju 2013. godine, još 6 Miss Fairlady kandidati su dodani Ginza izložbeni prostor, za ukupno 27 48. Ginza Nissan Miss Fairlady natjecanja. [ 37 ]
Strani širenje [ uredi ]
U 1950, Nissan je odlučio proširiti na tržištima širom svijeta. Nissan upravljanje shvatio njihov Datsun mali automobil linija će ispuniti nezadovoljene potrebe na tržištima poput Australije i najvećeg svjetskog tržišta automobila, Sjedinjenim Američkim Državama. Oni su prvi pokazali automobila na 1958 Los Angeles Auto Show . [ 12 ] [ 38 ] Tvrtka formirao američki podružnica,Nissan Motor Corporation USA , 1960. godine, na čelu s Yutaka Katayama . [ 12 ] Nissan i dalje poboljšati svoje limuzine s najnovijim tehnološki napredak i chic talijanskoj styling u sportskim automobilima kao što su Datsun Fairlady roadstera, utrka osvojivši 411 serije , u Datsun 510 i svjetske klase Datsun 240Z . Do 1970. godine, Nissan je postao jedan od najvećih svjetskih izvoznika automobila.
U svjetlu krize 1973 nafte , potrošači širom svijeta (osobito u unosan tržištu SAD) počeo se pretvara u visoko kvalitetnih mali gospodarskih vozila. Kako bi zadovoljili rastuću potražnju, tvrtka izgrađena nova tvornica u Meksiku (Nissan Mexicana osnovana je početkom 1960-ih i započeo proizvodnju od 1966), Australija, Novi Zeland, Tajvan, Sjedinjene Američke Države (Nissan Motor Manufacturing Corporation USA je osnovan 1980.) i Južna Afrika. " Piletina Porezna "iz 1964. postavljen porez od 25% na komercijalne kombija uvezene u Sjedinjenim Državama. [ 39 ] U odgovoru, Nissan, Toyota Motor Corp i Honda Motor Co. započeo gradnju postrojenja u SAD-u ranim 1980-ih. [ 39 ] Nissanov početni zbor biljka, u Smirni, Tennessee (koji je izbio tlo 1980.), u početku graditi samo kamiona, kao što su 720 i Hardbody , ali je u međuvremenu proširio na proizvodnju nekoliko automobila i SUV linije, uključujući Altima, Maxima, XTerra , Pathfinder i LEAF sve-električni automobil . Dodatak za masovno tržište automobila je u odgovoru na 1981 dobrovoljnim izvoz ograničenjima koje nameće Vlada SAD-a. Biljka motor Decherd, Tennessee slijedili, nedavno Drugi zbor biljka je osnovana u Kantonu, Mississippi . Godine 1970, Teocar je stvorio, što je grčki zbor biljka nastala u suradnji s Theoharakis. [ 40 ] To je smješten uVolos , Grčka i njen zemljopisni položaj je savršen kao grad je imao veliku luku. Biljka je počela s proizvodnjom 1980. godine, montaže Datsun pick-up kamiona i nastavio s Nissan Cherry & Sunny vozila. Do svibnja 1995. godine napravio 170.000 vozila, uglavnom za Grčku.
Kako bi se prevladali izvozne carine i troškova dostave na svojim europskim klijentima, Nissan razmatra uspostavu tvornicu u Europi. Nissan je pokušao pretvoriti u grčku postrojenja u jednu proizvodnju automobila za sve europske zemlje, međutim, zbog problema s grčkom vladom ne samo da to neće dogoditi, ali sama biljka je zatvoren. Nakon opsežnog pregleda, Sunderland na sjeveroistoku Engleske je izabran za kvalificirane radne snage i svog položaja u blizini glavne luke. Biljka je završio 1986. godine kao podružnica Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd. . Do 2007. godine, što je za proizvodnju 400.000 vozila godišnje, slijetanje mu titulu od najproduktivnijih postrojenja u Europi.
Godine 2001., Nissan uspostavili tvornici u Brazilu. U 2005. godini, Nissan dodao operacije u Indiji, preko svoje podružniceNissan Motor India Pvt. Doo [ 41 ] Sa svojim globalni savez partnerom, Renault , Nissan uložio 990 milijuna dolara kako bi postavili proizvodni pogon u Chennai , ugostiteljstvo indijskom tržištu, kao i osnova za izvoz malih automobila u Europi. [ 42 ] [ 43 ]Nissan je ušao na tržište Bliskog istoka u 1957, kada je prodao svoj prvi automobil u Saudijskoj Arabiji. [ 44 ] Nissan prodao gotovo 520.000 novih vozila u Kini u 2009. godini u joint venture s Dongfeng Motor . Kako bi zadovoljili povećane ciljeve proizvodnje, Dongfeng-Nissan je proširio svoj proizvodni baze u Guangzhou , koji će postati Nissanova najveća tvornica diljem svijeta u smislu proizvodnih kapaciteta. [ 45 ]
U 2014, Nissan automobili će biti proizveden od strane Renault-Samsung u Južnoj Koreji. Ova proizvodnja će početi s 80.000 Nissan Rogue / X-Trail produkciji Renault-Samsung Busan tvornici u Južnoj Koreji, umjesto da se proizvodi Nissan je u Japanu.
Odnosi s drugim automobilskim tvrtkama [ uredi ]
- Ford Motor Company
U Australiji , između 1989. i 1992. godine, Nissan Australia dijeli modele s Ford Australije prema programu poduprla vlada racionalizacije poznat kao plan Button , s verzijom Nissan Pintara se prodaje kao Ford Corsair i verzija Ford Falcon kaoNissan Ute . [ 46 ] varijanta Nissan Patrol je prodana kao ford Maverick tijekom 1988-94 modela godina.
U Sjevernoj Americi, Nissan se udružio s Fordom 1993-2002 na tržištu Ohio izgrađena Mercury seljaka i Nissan Quest . Dva minikombiji su gotovo identični, osim kozmetičkih razlika. Godine 2002., Nissan i Ford najavio prekid aranžmana. [ 47 ]
U Europi, Nissan i Ford Europa partnerstvo za proizvodnju Nissan Terrano II i značku projektirana Ford Maverick, Mid-size SUV proizveden u Nissan Motor Iberica SA (NMISA) postrojenja u Barceloni , Španjolska . Maverick / Terrano II bio popularan vozilo prodao u cijeloj Europi i Oceaniji. Također je prodan u Japanu kao zarobljenik uvoza , s Nissan modela na tržištu kao Nissan Mistral.
- Volkswagen
Nissan licencu za Volkswagen Santana . Proizvodnja je započela 1984. godine, u Nissanovoj Zama, Kanagawa , [ 48 ] [ 49 ] i završio u svibnju 1990. godine. [ 50 ]
- Alfa Romeo
Od 1983. do 1987. godine, Nissan je surađivao s Alfa Romeo izgraditi Arna . [ 51 ] Cilj je bio za Alfa natjecati u obiteljskoj hatchback tržišnom segmentu, a za Nissan uspostaviti uporište na europskom tržištu. [ 52 ] Nakon Alfa Romeo-a preuzimanje od Fiata, i auto i suradnja bili prekinuti.
- General Motors
U Europi, GM i Nissan surađivali na lakih gospodarskih vozila Nissan Primastar . Visoki krov verzija je sagrađen u NMISA tvornici u Barceloni , Španjolska; dok niska krovna verzija je izgrađena na Vauxhall / Opel je Luton postrojenja u Bedfordshire , Velikoj Britaniji
U 2013, GM je najavio svoje namjere da rebadge na Nissan NV200 komercijalnih kombi kao 2015 model godine Chevrolet City Express, biti uveden do kraja 2014. godine. [ 53 ] Holden , GM-ov australska podružnica, prodao verzije Nissan Pulsar kao Holden Astre između 1984. i 1989. godine. [ 54 ]
- LDV
LDV Grupa je prodala značku projektirana lakih gospodarskih vozila verziju Nissan Serena kao LDV Cub od 1996. do 2001. godine Nissan ekvivalent je prodali kao Nissan Vannette Cargo.
Savez s Renaultom [ uredi ]
Glavni članak: Renault-Nissan Alliance
U 1999. godini, s Nissan suočava ozbiljne financijske poteškoće, Nissan je ušao u savez s Renault SA iz Francuske. [ 55 ]
Potpisan je 27. ožujka 1999. godine, Renault-Nissan je prvi takve vrste koji uključuje japanski i francuski proizvođač automobila, svaki sa svojim zasebnim korporativne kulture i brand identitet. U lipnju 2001. godine, Carlos Ghosn je imenovan glavni izvršni direktor Nissana. U svibnju 2005. godine, a ime je dobio Ghosn predsjednik Renaulta. Imenovan je predsjednik i izvršni direktor Renaulta 6. svibnja 2009. godine. [ 56 ] Nissanov management je trans-kulturne, raznolika ekipa. [ 57 ]
Renault-Nissan je evoluirala tijekom godina Renault drži 43,4% nissan dionica, dok je Nissan drži 15% dionica Renault. Sam Savez je ugrađen kao Renault-Nissan BV, osnovan 28. ožujka 2002. pod nizozemskom zakonu. Renault-Nissan BV jednako je u vlasništvu Renaulta i Nissana. [ 58 ]
Pod CEO Ghosn je "Nissan preporoda plana" (NRP), tvrtka je odbila u tome što su mnogi vodeći ekonomisti smatraju da se jedan od najspektakularnijih korporativnih preokreta u povijesti, [ 59 ] katapultiraju Nissan snimiti profit i dramatična revitalizacija obje njegove Nissan i Infiniti modela line-up. Ghosn je prepoznata u Japanu za tvrtke zaokret u usred bolesnog japanskog gospodarstva . Ghosn i Nissan obrat su sadržanu u japanskom manga i popularne kulture. Njegovi uspjesi u revitalizaciju Nissan je navedeno od strane japanske vlade, koja mu je dodijelioJapan medalja s Blue Ribbon 2004. [ 60 ]
Dana 7. travnja 2010, Daimler AG razmijenili dio svojih gospodarstava za 3,9% za 3,9% i od Nissana i Renaulta. Ovaj trostruki savez dopušta povećanu razmjenu tehnologije i razvoja troškova, poticanje globalne suradnje i međusobnog razvoja. [ 61 ]
Dana 12. prosinca 2012. Renault-Nissan formirana joint venture s ruskim Technologies (Savez Rostec Auto BV) s ciljem da postane dugoročno Većinski dioničarAvtoVAZu , Rusije najveći auto tvrtke i vlasnika zemlje najprodavanijim marke, Lada . [ 62 ] preuzimanje je završen u lipnju 2014. godine, a dvije tvrtke iz Renault-Nissan je kombinirani 67,1% udjela u Alliance Rostec, što zauzvrat stekao 74,5% AvtoVAZu, dajući Renault i Nissan neizravnu kontrolu preko ruskog proizvođača.[ 63 ] Carlos Ghosn je imenovan predsjednikom Uprave AvtoVAZu 27. lipnja 2013. [ 64 ]
Savez 2013 prodaje | |
---|---|
Renault | 2628208 |
Nissan | 5102979 |
AvtoVAZ | 534911 |
Ukupno | 8266098 |
Sve u svemu, Renault-Nissan prodaje jedna od deset automobila u svijetu, i da će biti svjetski četvrti po veličini proizvođač automobila u 2013 prodaje 8.266.098 jedinica. [ 67 ] [ 67 ]
Ostali savezi i zajedničke pothvate [ uredi ]
- Godine 2003., Nissan i Dongfeng Motor Corporation formirao 50:50 joint venture s imenom Dongfeng Motor Co Ltd (DFL) . Tvrtka sebe naziva "Kina je prva automobilska joint venture poduzeće s potpunom nizom kamiona, autobusa, lakih gospodarskih vozila i osobnih vozila," i "najveći joint venture projekt razmjera."[ 68 ]
- Dana 7. travnja 2010, Daimler AG razmijenili dio svojih gospodarstava za 3,9% za 3,9% i od Nissana i Renaulta. Ovaj trostruki savez dopušta povećanu razmjenu tehnologije i razvoja troškova, poticanje globalne suradnje i međusobnog razvoja. [ 61 ]
- Dana 12. prosinca 2012. Renault-Nissan formirana joint venture s ruskim Technologies (Savez Rostec Auto BV) s ciljem da postane dugoročno Većinski dioničarAvtoVAZu , Rusije najveći auto tvrtke i vlasnika zemlje najprodavanijim marke, Lada . [ 62 ] Carlos Ghosn je imenovan predsjednikom Uprave AvtoVAZu 27. lipnja 2013. [ 69 ]
- Nissan je u savezu s Ashok Leyland u Indiji, proizvodnju lakih komercijalnih vozila. [ 11 ]
- Zajedno s Mitsubishi Motors , Nissan razvija mini automobila koji su proizvedeni u Mitsubishi Mizushima tvornici u Kurasikiju, Okayama , Japan. [ 11 ] [ 70 ]
Vodstvo [ uredi ]
Predsjednici i glavni izvršni časnici iz Nissana:
- 1933-1939 Yoshisuke Aikawa
- 1939-1942 Masasuke Murakami
- 1942-1944 Genshichi Asahara
- 1944-1945 Haruto Kudo
- 1945 Takeshi Murayama
- 1945-1947 Souji Yamamoto
- 1947-1951 Taichi MINOURA
- 1951-1957 Genshichi Asahara
- 1957-1973 Katsuji Kawamata
- 1973-1977 Tadahiro Iwakoshi
- 1977-1985 Takashi Ishihara
- 1985-1992 Yutaka Kume
- 1992-1996 Yoshifume Tsuji
- 1996-2001 Yoshikazu Hanawa
- 2001-sadašnjost Carlos Ghosn
Branding i korporativni identitet [ uredi ]
Brendovi [ uredi ]
Nissan: Nissanov model volumen se prodaju u cijelom svijetu pod Nissan marke.
Datsun: Do 1983. Nissan automobila u većini izvoznih tržišta prodano pod Datsun brenda. Godine 1984. Datsun brand je ukinuti i Nissan brand je postupno. Svi automobili u 1984 imao oba Datsun i Nissan marke na njih, a 1985. godine ime Datsun potpuno pao. U srpnju 2013. godine, Nissan je najavio ponovni Datsun kao brand usmjerene na tržištima u nastajanju. [ 71 ] [ 72 ]
Infiniti: Od 1989. godine, Nissan je prodao svoje luksuzne modele pod infiniti brand. 2012 Infiniti promijenio svoje sjedište uHong Kongu , gdje je registriran kao infiniti Global Limited. Predsjednik je bivši Audi je glavni Amerika Johan de Nysschen . Od 2014., Infiniti automobili se prodaju iu Japanu. [ 73 ]
NISMO: Nissanov in-house tuning shop je NISMO , kratica za "Nissan Motorsport International Limited." NISMO se ponovno postaviti kao Nissanov nastup marke. [ 74 ] [ 75 ]
Korporativni identitet [ uredi ]
Već dugi niz godina, Nissan koristi crvenu Zaštićena riječ za tvrtke, a automobil "značke" za "Nissan" i "Infiniti" brandova. [ 76 ]
Na Nissanovoj 2013 zarada konferenciji za novinare u Yokohami, Nissan predstavio "novi čelični-plavi logo koji navodi-doslovno-razlici između Nissana tvrtke i Nissan brand." [ 77 ] Korištenje plavo-sive boje sheme, Novi korporativni logo nisam pročitao Nissan Motor Company. Ispod su bili "značka" logos za Nissan, Infiniti i Datsun brandova.
Kasnije u 2013, Nissan "Društvo" logo promijenjen u Nissan "korporacije" logo. Potonji je trenutno koristi logotip Nissan Motor Co., Ltd. [ 78 ]
Proizvodi [ uredi ]
Automobili proizvodi [ uredi ]
- Glavni članci: Popis nissan vozila i Popis nissan motora .
Nissan je proizveo široku paletu glavnim automobila i kamiona, u početku za domaće potrošnje, ali se izvozi diljem svijeta od 1950-ih.
On je također producirao nekoliko nezaboravnih sportskih automobila , uključujući Datsun Fairlady 1500, 1600 i 2000 roadstera , na Z-automobila , pristupačne sportski automobil izvorno uveden u 1969; i GT-R , moćan sve-wheel-drive sportski coupe.
Godine 1985., Nissan stvorio tuning odjel, NISMO , za natjecanja i učinkovitosti razvoja takvih automobila. Jedan od NISMO najnovije modele je 370Z Nismo.
Nissan je također prodaje niz Kei automobila , uglavnom kao joint venture s drugim japanskim proizvođačima kao što suSuzuki i Mitsubishi . Do 2013. godine, Nissan rebadged Kei automobile izgrađen od strane drugih proizvođača. Počevši od 2013. godine, Nissan i Mitsubishi dijeli razvoj Nissan DAYZ / Mitsubishi eK Wagon serije . [ 70 ] Nissan je također podijelio model razvoja japanskih domaćih automobila s drugim proizvođačima, posebice Mazda , Subaru , Suzuki i Isuzu .
U Kini, Nissan proizvodi automobile u suradnji s Dongfeng Motor Group , uključujući 2006 Nissan Livina Geniss , prvi u nizu od nove svjetske obitelji srednjih automobila.
U 2010. godini, Nissan je stvorio još jedan tuning odjel, IPL , ovaj put za njihovu premium / luksuzne marke Infiniti.
U 2011. godini, nakon Nissan objavio Nissan NV-serija u SAD-u, Kanadi i Meksiku, Nissan je stvorio komercijalni pod nazivom marke Nissan gospodarska vozila koji se usredotočuje na komercijalne kombija, podizanje kamione i flote vozila za SAD, Kanade i Meksički tržišta. [ 79 ]
U 2013, Nissan lansirao Qashqai SUV u Južnoj Africi, zajedno sa svojim novim utrkama Qashqai Car Games. [ kada? ]
Japan [ uredi ]
Od 2007. godine u Japanu, Nissan prodaje svoje proizvode s međunarodno priznatom "Nissan" Signage, koristeći kromirani krug s "Nissan" preko prednje.
Prije toga, Nissan koristi dva distribuciji imena pod nazivom "Nissan Blue Stage" ( ja:日産·ブルーステージ? ) , "Nissan Red Stage"( ja:日産·レッドステージ? ) , a "Nissan Red i Blue Stage" ( ja:日産·レッド&ブルーステージ? ) , osnovan je 1999. godine, nakon spajanja s Renault .
Nissan Red Stage je rezultat kombiniranja stariju prodajni kanal salonima pod nazivom "Nissan Princ Store" ( JA:日産·プリンス店? ) , osnovana 1966. godine, nakon pripajanja Prince Motors Nissan, koji je prodan u Nissan Skyline , "Nissan Satio Store" (日産·サティオ店? ) , koji je prodao automobila razvili iz Nissan Sunny u svom uvodu u 1966, i "Nissan Cherry Store" ( 日産·チェリー店? ) , automobili povezane s Nissan Cherry i uspostavljeni u 1970.
Nissan Blue Stage je rezultat kombiniranja starije prodajnih kanala, pod nazivom "Nissan Store" ( ja:日産店? ) 1955. godine, a zatim preimenovan u "Nissan Bluebird Store" 1966. godine, prodaja Nissanov originalni post-ratne proizvoda pod nazivomDatsun Bluebird , Datsun Sport , Datsun Kamion , a Nissan Cedric . "Nissan Motor Store" ( 日産·モーター店? ) osnovana je 1965. godine, a nude luksuzne limuzine kao što je Nissan Laurel i Nissan predsjednika . Godine 1970., Nissan je također postaviti zasebnu prodajnu lanac koji je prodan rabljenih automobila, uključujući aukcije, pod nazivom Nissan U-Cars ( JA:日産ユーズドカーセンター? ) , koji su i dalje održavati.
U ranim danima Nissanove mreže distributera, japanski potrošači su usmjerene prema specifičnim Nissan trgovina za automobile koji su bili na određenu veličinu i pricepoint. Tijekom vremena, kao prodaja napredovala i japanska automobilska industrija postala plodna, vozila koja su posvećene pojedinim trgovinama su značku projektirana , dao različita imena, i dijeli u postojećim mrežama i time prodaju iste platforme na različitim mjestima. Mreže dopušteno Nissan bolje natjecati s mrežom uspostavljen ranije Toyota na japanskim mjestima.
Počevši u 1960, još jedan prodajni kanal distribucije je utvrđeno da se prodaju dizel proizvodi za uporabu u komercijalne svrhe, pod nazivom Nissan Diesel dok diesel podjela je prodana 2007. za Volvo AB . Za poticanje maloprodaju, Nissan osobnih vozila koji su instalirani s dizelskim motorima, kao i Cedrica, bili su dostupni na Nissan Diesel mjestima.
Svi automobili koji se prodaju na Nissan Blue pozornici (1999-2005):
Svi automobili koji se prodaju na Nissan Bluebird Store (kasnije Nissan Store, Nissan izložbe), Nissan Motor Store, (1959-1999):
- Liberta Villa , Bluebird, Datsun kamion , Patrol , Datsun Sport , Leopard, Maxima, Fairlady Z, Gazela , Terranova, Avenir, Cefiro, Laurel, Laurel Duh, Prairie , Cedric, predsjednik
Svi automobili koji se prodaju na Nissan Red pozornici (1999-2005):
- X-Trail . Teana , Cima , Sylphy , Crew , Skyline , Civilian , Silvia , Tino , Gloria , Pulsar , Sunny , R'nessa , Rasheen , Bassara , Primera , Mistral , Stagea , ADvan, Cube , Largo , Vanette , Clipper , Homy , Elgrand , Safari , Wingroad , Atlas , Murano
Svi automobili koji se prodaju na Nissan princa Store, Nissan Satio Store, Nissan Cherry trgovini (1966-1999):
- Cima, Gloria, Skyline, Primera, Auster, Strofa , Violet , Pulsar, Pulsar EXA , NX , Langley, Volkswagen Santana , Volkswagen Passat , 180SX, Safari, Maestral, Elgrand, Homy, Bassara, Largo, Serena, Stagea, Wingroad, stručnjak AD van, Vanette, Clipper, Atlas, Homer (kabine preko kamion), Trešnja , Sunny, Lučinom , Cherry Vanette, Be-1 , Pao , Figaro , S-Cargo
Nissan je klasificiran nekoliko vozila kao "premium" i odaberite salonima nude "Nissan Premium tvornici" katalog. Vozila u ovoj kategoriji su:
- Skyline, Fuga, Cima, Fairlady Z, Murano, a Elgrand. [ 80 ]
Kamioni [ uredi ]
Glavni članak: Nissan CABSTAR
Nissan CABSTAR (Kana: 日 産 · キ ャ ブ ス タ ー) je naziv koristi u Japanu za dva reda podizanje kamione i lakih gospodarskih vozila prodanih Nissan i izgradili UD Nissan Diesel, u Volvo AB tvrtke i Renault-Nissan alijanse za europsko tržište , Naziv je nastao u 1968 Datsun CABSTAR, ali postupno se promijenio preko "Nissan" badging u ranim 1980-ih. Lakši Raspon (1-1,5 tona) zamijenio ranije CABSTAR i Homer, a teže Caball i Clipper zamijenjeni su 2-4 tona rasponu Atlas (elemente: 日 産 · ア ト ラ ス). Pločica je prvi put predstavljen u prosincu 1981.The CABSTAR je također poznat kao Nissan CABSTAR, Renault Maxity i Samsung SV110, ovisno o mjestu. Raspon je prodano diljem svijeta. On dijeli svoje platformu s Nissan karavan.
JAPAN
Prvi CABSTAR (A320) pojavila se u ožujku 1968. kao zamjena za ranije Datsun Cablight. To je kamion taksi-nad motorom i bio dostupan ili kao kamion, svjetla kombija (glazirane van), ili kao "put van" (autobus). Ona koristi 1189 ccm Nissan D12 motor sa 56 KS (41 kW). Nakon nekoliko preinaka i novim 1,3-litrenim motorom J13, sa 67 KS (49 kW), u kolovozu 1970. kod postaje A321. CABSTAR doživio još jedan facelift s potpuno novom prednjem isječak svibnja 1973. 1483 ccm J15 motora postala standardna oprema u ovom trenutku (PA321), sa 77 KS (57 kW) pri 5200 okretaja u minuti. CABSTAR je smještena odmah ispod malo većim Homer raspona u Nissanovoj komercijalne postrojavanje vozila. On je dobio punu makeover u siječnju 1976., iako je kombi modeli nisu bili zamijenjeni.
Druga generacija
F20 Nissan Homer, uveden u siječnju 1976. također je prodana kao Nissan Datsun CABSTAR u Japanu. Obje su rasponi su prodane s bilo 1,5 (J15) ili 2,0 litara (H20) benzin inline-četiri ili sa 2.2-litrenim dizelskim motorom SD22. F20 dobio desmogged izbor motora u rujnu 1979. godine, a uz to novo podvozje koda, F21.Proizvodnja od težih raspona (H40-serija) Atlas započeo u prosincu 1981. godine, dok je lakši serija Atlas (F22) uveden je u veljači 1982. - to je uspio i Homer i CABSTAR raspona i Pločica nije korišten u japanskom tržištu od ,
EUROPA
Atlas F22 je prodano u Europi kao Nissan CABSTAR i pokazao popularan kamion u Velikoj Britaniji na tržištu zbog svoje pouzdanosti i sposobnosti da se nose težinu.Od 1990. godine asortiman proširen i prodana kao CABSTAR E. zapravo (2015) CABSTAR je proizveden u NSIO (Nissan španjolski industrijske operacije) postrojenja u Ávila, Španjolskoj pod markom NT400.
Glavni članak: Nissan Titan
Nissan Titan je uveden 2004. godine, kao pune veličine kamioneta proizvedene za tržište Sjeverne Amerike, kamion dionice pruži Nissan F-Alpha platformi s Nissan Armada i Infiniti QX56 SUV . To je na popisu od Edmunds.com kao najbolji pune veličine kamiona. [ 81 ] [ 82 ]
Električna vozila [ uredi ]
Glavni članci: Nissan električna vozila i Nissan Leaf
Nissan predstavio svoj prvi baterije električnog vozila , Nissan ALTRA u Los Angeles International Auto Show 29. prosinca 1997. godine. [ 83 ] Otkriven 2009. godine, EV-11 prototipa električnog automobila se temelji na Nissan Tiida (Versa u Sjevernoj Americi), s konvencionalnim benzinskim motorom zamijenio s all-električnog pogonskog sklopa . [ 84 ] U 2010, Nissan uvodi Leafa kao prvi masovno tržište, sve-električnog vozila pokrenut na globalnoj razini. [ 85 ] Od ožujka 2014 , Nissan Leaf je svjetski najprodavaniji autocesta-sposoban sve-električni automobil ikada. [ 86 ] [ 87 ] Globalna prodaja iznosila je 100.000 listićima od sredine siječnja 2014. godine, što predstavlja 45% tržišnog udjela u svijetu čistih električnih vozila prodanih od 2010. [ 86 ]
Nissanov drugi sve-električna vozila, Nissan e-NV200 , objavljeno je u studenom 2013. [ 88 ] Serijska proizvodnja na Nissan plana u Barceloni , Španjolska , koja je počela 7. svibnja 2014. [ 89 ] E-NV200 komercijalne van je temelji na Nissan Leaf.Nissan planira lansirati dva dodatna baterija električnih vozila od ožujka 2017., [ 90 ]
Autonomni automobili [ uredi ]
U kolovoz 2013 Nissan je najavio svoje planove za pokretanje nekoliko upravljačkih programa automobila do 2020. tvrtka gradi posvećena autonomnu vožnju poligon u Japanu, kako bi biti dovršen u 2014. Nissan instalirali svoj autonomni automobil tehnologiju u Nissan Leaf sve-električni automobil za demonstraciju svrhe. Automobil je pokazao na Nissan 360 Test Drive događaj održan je u Kaliforniji u kolovozu 2013. [ 91 ] [ 92 ] U rujnu 2013., Leaf opremljen prototipa Advanced Driver Assistance sustav je odobren tablice koja omogućuje da ga voziti na japansku javnost cestama. Ispitivanje automobil će se koristiti Nissana inženjera procijeniti koliko je njezina in-house autonomne vožnje softver obavlja u stvarnom svijetu. Vrijeme provedeno na javnim cestama će vam pomoći poboljšati automobila softver za potpuno automatizirane vožnje. [ 93 ]samostalna Leaf je pokazao na javnim cestama, po prvi puta na medijski događaj održan je u Japanu u studenom 2013. Leaf vozio na Sagami autocesta u Kanagawa prefekturi , blizu Tokija. Nissan potpredsjednik Toshiyuki Shiga i Prefektura je guverner, Yuji Kuriowa, vozio u automobilu za vrijeme testa. [ 94 ] [ 95 ]
Nema komentara :
Objavi komentar